Od nápadu k biznisu
Rozbehli sme Prehliadky Trnavy
Zážitkové prehliadky Trnavy
Prehliadky Trnavy sú jedinečný a kreatívny projekt, ktorý prepája históriu mesta so zážitkom. Šikovná sprievodkyňa Anna Valentová vás prevedie čarovnými a tajomnými zákutiami mesta a sprostredkuje Vám tak jedinečný zážitok. Príbehy trnavských kostolov, trnavské pohromy, alebo história zločinu už z názvu napovedajú nevídaný zážitok. Okrem histórie sú prehliadky Trnavy spojené aj s degustáciou lokálnych vín, alebo medoviny.
Pre tento projekt sme vytvorili kreatívnu webovú stránku s rezervačným systémom a pomáhali sme aj s cenotvorbou, nastavením samotných prehliadok a marketingom. Vytvorili sme logo, dizajn manuál a nastavili obchodnú stratégiu. Vďaka nášmu postupu sme už za prvé 2 mesiace získali niekoľko desiatok registrácií.
Výroba novej webovej stránky
Pre Prehliadky Trnavy sme vytvorili novú, rýchlu a responzívnu webovú stránku, ktorá obsahuje rezervačný systém. Webka bola robená tak, aby dokázala vytvárať rezervácie pre hlavné cieľové skupiny: turistov, školy, rodiny s deťmi, dôchodcov. Okrem webu sme poskytovali odborné poradenstvo pri cenotvorbe a vytváraní jednotlivých prehliadok.
Ako spraviť z nápadu podnikanie
Webová stránka je však len distribučné miesto, ktoré okrem informačnej a estetickej funkcie musí v prvom rade predávať. Je len omrvinkou v celej strategickej skladačke úspešného biznis modelu. Odpoveď sa ukrýva v pochopení stratégie predaja. Pre spoločnosť sme tak zrealizovali široké portfólio kľúčových aktivít:
- Zadefinovanie zákazníckych segmentov, pochopenie potrieb a motivácie k nákupu
- Nastavenie cenotvorby produktov
- Vytvorenie CRM systému na zbieranie dát o zákazníkoch
- Analýza trhového a konkurenčného prostredia
- Nastavenie akvizičných a predajných kampaní založených na psychológii predaja
- Vytvorenie propagačných materiálov a firemnej prezentácie
Pochopenie biznis modelu slúži ako hlavný podklad pre nastavenie predajnej stratégie. Je to jeden z najefektívnejších spôsobov ako sa v konkurenčnom prostredí odlíšiť, mať prehľad nad nákladovou štruktúrou a efektívne alokovať svoje kapacity.