Dňa 22.2.2022 sme pre začínajúcich podnikateľov organizovali webinár na tému inovácií a marketingu. Hlavnou témou boli dôležité kritériá v marketingovej stratégii, využitie marketingu na zvyšovanie predaja a nastavenie marketingovej stratégie s primeraným rozpočtom. Na podujatí sa zúčastnilo viacero začínajúcich podnikateľov z celého Slovenska, ktorí prezentovali rôzne odvetvia podnikania od drevárskeho a stavebného priemyslu, až po výrobu sójových sviečok a upcycling. Všetci prezentovali svoje nápady, prípadne problémy, ktoré pociťujú v začiatkoch podnikania. Každému podnikateľovi sme sa snažili poradiť, ako by svoj nápad mohol niečím ozvláštniť a stať sa pre zákazníkov ľahšie rozpoznateľnejším v boji s konkurenciou. Rozoberali sme však aj jednoduchšie témy ako založenie biznis stránok na Facebooku a Instagrame a ich následné spravovanie. Na praktických príkladoch sme si ukázali ako fungujú Google Ads a Facebook reklama a povedali si ich hlavné rozdiely, výhody a nevýhody.
Piliere úspešného podnikania
