Inovujeme služby a zvyšujeme konkurencieschopnosť firiem

V súčasnej dobe nie je zložité niečo vymyslieť, alebo vyrobiť. Najťažšie na tom celom je vedieť správne predávať. Je potrebné mať správnu stratégiu postavenú na dátach, zákazníckom správaní, trendoch, trhových analýzach a analýze konkurencie. Pokiaľ dostatočne poznáte smerovanie trhu a zákaznícke potreby, dokážete tieto informácie preniesť do kontinuálnych predajných aktivít ktoré prinášajú zákazky.

Dokonalé poznanie zákazníka, konkurenčné odlíšenie a kvalitný produkt

Nejedná sa o štandardnú dodávateľskú službu. V tejto časti pracujeme najmä s majiteľom spoločnosti. Musíme pochopiť jeho ciele a víziu spoločnosti. Následne ho vedieme celým procesom zmien, ktoré sa premietajú do rozšírenia a modifikácie produktov / služieb a konkurenčných stratégií.

Inovácie v biznis modeli

Málokto si uvedomuje, že to čo skutočne predáva, nie je produkt, alebo služba. Pretože ani ten najlepší a najkvalitnejší produkt sa sám nepredá. Na trhu plnom konkurencie je v prvom rade potrebné premýšľať strategicky. Poznať prostredie, vyhodnocovať dáta, rozumieť správaniu zákazníkov. Zefektívnime váš podnikateľský model, identifikujeme možnosti na zlepšenie a inovujeme podnikanie.

Hodnota ktorá predáva

Zamýšľali ste sa niekedy, prečo niektoré reštaurácie prekvitajú a iné bojujú o prežitie? Určite áno. Zákazník sa totižto nepozerá na produkt tak, ako ho vidíme my. Jeho motivácia k nákupu je často vedená inými prvkami, ktoré mnoho krát prehliadame. Keď hovoríme o „hodnote“ nemáme na mysli cenu. Jedná sa o všetko to, čo môžeme dať zákazníkovi navyše. V prostredí plnom konkurencie sa jedná o vašu najsilnejšiu zbraň. Nájdeme vašu hodnotu a vaše odlíšenie. Zvýšime tak záujem a lojalitu zákazníkov.

Psychológia predaja

Zákaznícke správanie je pre nás často neracionálne. Aj po vysvetlení všetkých výhod produktu, často nepríde k objednávke, a my sa pýtame prečo. Zákazník nás však vidí inak, ako sa na seba pozeráme sami. Ako najlepšie odstrániť počiatočnú nedôveru? Musíme zákazníka poznať skôr, ako ho oslovíme. Musíme vedieť jeho potreby, vedieť ako sa správa, čo ho motivuje, ako sa rozhoduje. A následne komunikovať tak, aby mal pocit, že u nás získa omnoho viac, ako u konkurencie.

Cesta zákazníka a cenotvorba

Bojujete o zákazníka znižovaním cien a akciami? Nastavujete vašu cenu na základe cien konkurencie? Bojíte sa zvyšovania cien? V obchode platí, že buď ste najlacnejší, alebo sa snažíte byť najlepší. Naučíme vás, ako funguje cesta zákazníka. Ako sa dá pravidelne zvyšovať marža. Ako cenu správne komunikovať a ako nemať strach vypýtať si viac.

Kreatívne postupy pri tvorbe marketingu

Ak sme sa dostali až sem, je na čase nastaviť efektívnu komunikáciu a formy jej distribúcie. Technická stránka marketingu je pomerne jednoduchá. Šikovný marketér vie nastaviť kampane, formy príspevkov reklamy. Úskalie však vzniká pri nastavení dlhodobej stratégie a budovaní brandingu. Komunikovať nie za účelom reklamy, ale za účelom budovania našej identity. Naučíme vás ako prepojiť našu firemnú DNA s online prostredím, a aké kreatívne postupy sa oplatia používať.

Máte záujem o službu?